• Szukaj w
Platforma Facebook
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Dołączył
    Feb 2003
    Miasto
    reykjavik
    Posty
    619

    Domyślnie Co zrobic zeby spalo?

    Moja Laura nie chce w nocy spac!
    W ciagu dnia zachowuje sie normalnie jak na niemowlaka przystalo czyli je i spi. Niestety gdy przychodzi godzina 23 zaczyna kwękać, marudzic i ani mysli o spanku i tak do 4 nad ranem. Co noc.
    Czy jest jakis sposob na nocne spanko, czy tak juz zostanie?
    Plis pomocy!!

    Soley i Laura Amelia 12 08 03
    REKLAMA
    Soley i Laura Amelia 12 08 03 [obrazek]http://foto.onet.pl/upload/36/82/_518468_n.jpg[/obrazek]

  2. #2
    Dołączył
    Aug 2002
    Posty
    1,164

    Domyślnie Re: Co zrobic zeby spalo?

    ale czy ona ma problem z zasniecie? bo jesli tak to polecam samochod...rewelacja...u nas sie spawdza

    Gosia i Zuzia ur. 26.04.2003
    Gosia, Zuzia 2003, Marta 2005

  3. #3
    Dołączył
    Dec 2002
    Miasto
    Indiana, USA
    Posty
    2,483

    Domyślnie Re: Co zrobic zeby spalo?

    Po przyjsciu ze szpitala tez mialam dziecko wyjace od 11 do 3 nad ranem, wiec jednego dnia, postanowilismy przetrzymac ja od 7 do 11 bez spania zeby byla zmeczona na noc i ... poskutkowalo. Od tej pory wie kiedy jest noc a kiedy dzien [img]/images/forum/icons/wink.gif[/img].

    Luiza i Sophie (11.VI)

  4. #4
    gucia Guest

    Domyślnie Re: Co zrobic zeby spalo?

    ja mysle,ze ona jest jeszcze malutka i nie odroznia dnia od nocy- u nas noc zaczela sluzyc dop spania ok.1 miesiaca zycia. POzdrawiam!

    guciak i Ninka ur. 27.04.2003

  5. #5
    Dołączył
    Jan 2003
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1,316

    Domyślnie Re: Co zrobic zeby spalo?

    Nasza córa co prawda w nocy spała od samego początku, ale za to w pewnym momencie przestała zupełnie spac w dzień. Zasypiała trzymana na rękach, po odłożeniu natychmiast się budziła i marudziła... Rozwiązanie okazało się bardzo proste - wystarczy dziecko odkładać nie na plecki, tylko na brzuch i już śpi po kilka godzin. Tak było z nasza Izą, może warto spróbowac?

    A wieczorami dziecko zaczeło już kilka dni temu, czyli jak miało jakies 3 tygodnie, zasypiać samo w łóżeczku przy grającej karuzelce (Mamy Tiny Love z 3 melodyjkami po 15 minut - 1 melodyjka wystarcza jej do zaśnięcia).

    Powodzenia, na pewno jest jakis klucz do snu Twojego dziecka...

    Karolka i Izabela (1 sierpnia 2003)
    Karolka, Iza 01.08.03, Ula 30.10.05

  6. #6
    Dołączył
    Aug 2003
    Miasto
    Jastrzębie
    Posty
    1,836

    Domyślnie Re: Co zrobic zeby spalo?

    Twoja córcia zrobila sobie z nocy dzień,ja równiez polecam zmęczyc ja w ciągu dnia i napewno wieczorem usnie i bedzie ładnie spać do rana oczywiscie z przerwami.
    Marzena z Julią 28.07.03

    REKLAMA

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •