• Szukaj w
Forum dziecko-info.rodzice.pl  
 

Zobacz pełną wersję : Czy test owulacyjny wykryje wczesną ciąże???!!!



Ewelina27
03-03-07, 11:21
Jestem w 22 dniu cyklu (cykle mam co 28 dni).To jest mój drugi cykl
starań.Czy z cyklu owulacyjnego wyjdzie mi czy jestem w ciąży?Podobno
wykrywają ciąże.Dlatego się pytam bo dopadło mnie straszne
przeziębienie :jestem bardzo osłabiona , mam ponad 37 stopni,bolą mnie plecy
i kłuje mnie w dole brzucha.Mam przepisany antybiotyk na którym pisze że
raczej nie powinno się go brać w ciąży(pisze że przenika przez łożysko do
mleka matki) a ja jeśli jestem w ciąży to przecież jest to bardzo wczesna
ciąża)i nie wiem co mam robić ,doradźcie!Nazwa tego antybiotyku-
DOXYCYCLINUM.Z góry dziękuje za odpowiedzi i życzę zdrowych bobasków:)

Lea
03-03-07, 18:03
Szpilki dobrze prawi, a ja dodam, ze test owu by ciazy tak wczesnie nie wykryl, byc moze nawet inplantacji zarodka jeszcze nie bylo (przy ew. ciazy).

http://fmania.pl/upload/users/satti/41.gif

Qr Chuck
05-03-07, 10:39
Ja jak byłam chora w trakcie starań, to uprzedzałam lekarza, że być może jestem/zaraz będę w ciąży. Dostawałam takie leki, jakbym już w ciąży była...
A co do testu owu - raczej przynajmniej parę dni za wcześnie, ale możesz spróbować z porannego moczu. Ale raczej ciążowym - są czulsze od tych owulacyjnych...

Pozdrawiam,
Anka
http://img100.imageshack.us/img100/9959/podpisss2.jpg

Pasiasta
05-03-07, 11:43
Nie powinno się szukac ciąży owulacyjnym, a juz w ogóle nie wczesnej ciąży, bo najzwyczajniej może oszukiwać.

http://ddorota.photosite.com/~photos/tn/389_348.ts1170006262000.jpg★

Lea
05-03-07, 17:23
Dokladnie, bo to moze byc jeszcze druga kreska od poznej owulacji po prostu.

http://fmania.pl/upload/users/satti/41.gif

Jumo
06-03-07, 12:37
A to są przypadki że testy owu pokazują ciąże??? A jak to odróżnic? Tzn, że pokazuje ciążę a nie owulację?

-----------------
http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a084.gif

Pasiasta
06-03-07, 13:30
Jak nie dostaniesz @ - to może znaczyć, że pokazał ciążę...

Odradzam na prawdę szukanie ciąży testem owulacyjnym, dziewczyny, po co macie się zdziwić? Przecież to coś znaczy skoro są różne testy na owu i na ciążę.

http://ddorota.photosite.com/~photos/tn/389_348.ts1170006262000.jpg★

Pasiasta
06-03-07, 14:32
<blockquote><font class="small">W odpowiedzi na:</font><hr>

Test owulacyjny wykrywa ciążę
Dlaczego?
to jest tak naprawdę jego wada bo krzyżuje się z hormonem ciążowym HCG w niskich wartościach, ale konstruując test i jego czułość zakładaliśmy, że człek będzie testował w okolicy owulacji.

A teraz wstawka dla chemików, dlaczego tak jest
Otóż podjednostka Beta HCG wykazuje bardzo duże podobieństwo do LH. Jak duże, aż ciężko uwierzyć ale jest to 91 aminokwasów !!! w łańcuchu o długości 121 reszt aminokwasowych

Test krzyżuje się z HCG na poziomie 10 co oznacza, że przekroczenie tego poziomu powoduje pozytywny test owulacyjny (1-2 dni od zagnieżdżenia)

Dużo testujących używa zatem 9-10 dni po owulacji testów owulacyjnych, żeby zobaczyć jak wyjdzie jak pozytywnie to testują ciążowym, ale
UWAGA

TEST OWULACYJNY zawsze WYCHODZI POZYTYWNIE W CIĄŻY
ale
POZYTYWNY TEST OWULACYJNY po owulacji NIE MUSI oznaczać ciąży


dlatego wolę jak testujecie ciążowymi :)

TEST OWULACYJNY jeżeli ma przepowiadać ciążę MUSI MIEĆ KRESKĘ TESTOWĄ CIEMNIEJSZĄ OD OWULACYJNEJ lub PRZYNAJMNIJE TAKĄ SAMĄ jeżeli testowa jest jaśniejsza to nie jest to zwiastun ciąży.

<hr></blockquote>

Skopiowałam z <a target="_blank" href=http://starania.webd.pl/>tej</a> strony.

I dlatego powtarzam jak zdarta płyta - nie szukajcie ciąży testem owulacyjnym, bo to nie ma sensu, wiem że korci, ale po co potem buczeć, ze nie wyszło, skoro wcale to nie musi być prawda...

http://ddorota.photosite.com/~photos/tn/389_348.ts1170006262000.jpg★

heksa
06-03-07, 21:41
... dopisze jeszcze, ze tylko testy owulacyjne od Ewy moga wykrywac ciaze, apteczne nie maja tej "wady". Przekonalam sie o tym na wlasnej skorze .. dzien przed miesiaczka sprawdzalam owulacyjnym, ktory wyszedl negatywnie i troche mnie podlamal, a nastepnego dnia ciazowy pokazal pieknego i tlustego plusika, z ktorego mam Stephanie. Takze na prawde nie ma co testowac ciazy owulacyjnym.

Luiza, Sophie (11.6.03) i Stephanie (8.11.06)
__________________________________

http://i74.photobucket.com/albums/i270/anielk/pomarancz.jpg

Lea
06-03-07, 22:05
A ja dziewczyny rozumiem...
Dlaczego? Dlatego, ze mam same testy owulacyjne, ciazowych nie kupuje, bo to mija sie z celem, a jesli okres sie spoznia, mozna ulec pokusie zatestowania i jesli ktos wie, jak uzyc tego owulacyjnego i jak odczytac wynik, to czemu na szybko nie skorzystac z tej jego "wady"? Z glowa, a najpierw wypytac na forum, czy to ma sens. Czytalam juz niejednego posta, w ktorym historia ciazy zaczela sie od pozytywnego testu owulacyjnego wykonanego po terminie spodziewanej miesiaczki :)
Uwazam, ze po spodziewanym terminie, w przypadku regularnego cyklu - nie ma roznicy, jakim testem sie sprawdza ciaze.

Tylko dobrze by bylo najpierw - zanim sie zacznnie tak testowac - przeczytac np. vademacum starajacych sie - w tym dziale
sa tam linki do postow o testach, m. in. do tego, ktory podalas - autorstwa ewy analityk
i m. in. opis, jak taki test powinien wygladac, by odczytac go jako ciaze

http://fmania.pl/upload/users/satti/41.gif

Lea
06-03-07, 22:28
Robic test po terminie spodziewanej miesiaczki, najlepiej jesli jest sie pewnym, ze owulacja byla 14 dni wczesniej (byl monitoring, pozytywny test owu), przy regularnych cyklach.
Obie kreski musza byc ciemne, nie liczy sie bladzioch (inaczej niz w ciazowym).

http://fmania.pl/upload/users/satti/41.gif

aneczka23
06-03-07, 22:32
mnie też testy owulacyjne wychodziły +, ale krecha była mocniejsza niż kontrolna i było to po terminie @, przed nawet nie warto testować, dla przykładu pokaże
http://img160.imageshack.us/img160/4871/nowe0001rx3.jpg


Ania - 32 cykl
http://www.fertilityfriend.com/ticker/aneczka/images/obrazek.gif

Lea
06-03-07, 22:37
Ale to sa te od ewy?
Jamam od niej inne i ponoc tylko te tak dzialaja... aczkolwiek to nie ona to napisala, a ja polegam w tej sprawie na jej opinii, mysle, ze zna sie najlepiej z nas na tych testach ;)

http://fmania.pl/upload/users/satti/41.gif

aneczka23
06-03-07, 22:47
ja tez mam te od ewy, tylko ze tamte mialam dosyc stare, ale waznosci nie stracily, ale wtedy bodajze owulacyjne byly zielone a ciazowe niebieskie, teraz owulacyjne sa rozowe

Ania - 32 cykl
http://www.fertilityfriend.com/ticker/aneczka/images/obrazek.gif

Lea
06-03-07, 22:50
Wlasnie ta zielen mnie zmylila :)

http://fmania.pl/upload/users/satti/41.gif

Pasiasta
07-03-07, 08:18
<blockquote><font class="small">W odpowiedzi na:</font><hr>

Uwazam, ze po spodziewanym terminie, w przypadku regularnego cyklu - nie ma roznicy, jakim testem sie sprawdza ciaze.

<hr></blockquote>
Dokładnie o to po chodzi/images/forum/icons/tongue.gif

http://ddorota.photosite.com/~photos/tn/389_348.ts1170006262000.jpg★