• Szukaj w
Forum dziecko-info.rodzice.pl  
 

Zobacz pełną wersję : biegunka?



anet
01-02-04, 13:30
biegunka u malego dziecka? czy o niej swiadczy ilosc czy jakosc kupek??? Adrianek robi 1, 2 kupki dziennie wiec chyba to nie biegunka ale kupki sa b wodniste, czasem na poczatku robi takie serkowate grudki a potem leci prawie sama woda!!! Pediatra uspokoja ze to nie biegunka i takie moga byc przy karmieniu piersia ale jakos wcale mnie to nie uspokoilo, tymbardziej ze towarzysza temu wzdecia i kolki.
A moze ma ona racje?

http://foto.onet.pl/upload/46/33/_207049_n.jpg


Aneta + Agniesia (7.07.02) + Adrianek(3.01.04)

Janet31
01-02-04, 13:54
U nas było dokładnie tak samo.Kolki wzdęcia i wodnista kupa nawet 4 razy dziennie.Jeski karmisz piersią kupy takie mogą być i nie ma w tym nic złego.

ja i moja córeczka Laura ur.7.10.2003
http://tempmular.republika.pl/a1.jpg

alak
01-02-04, 13:58
NA początku takie kupki mogą być i to normalne, nie przejmuj się. Maja w drugim miesiącu robiła takie, że jej pod samą szyję leciały. Po wprowadzeniu deserków, "kupa sie trzyma" :))

http://foto.onet.pl/upload/23/34/_202228_n.jpgAlicja,Maja (09.09.03)

sprezynka
01-02-04, 20:45
U nas też są częste wodniste kupki ale bez kolek (na szczęście). Ja tez usłyszałam od lekarza, że przy piersi to normalne.
Agniesia chyba bardzo kocha swojego braciszka /images/forum/icons/smile.gif

Sprezynka i Poleńka (05/12/2003)http://kompu.net/polka.jpg

pipi1234
01-02-04, 23:37
Oczywiście że lekarz ma racje. Kupka taka ma być przy karmieniu piersią. Czy już zapomniałaś? Przecież córeczkę masz jeszcze całkiem małą !
A tak w ogóle to miło cię "słyszeć" Kielczanko. Gratuluję synka i ciekawa jestem jak sobie radzisz ze swoją dwójeczką
pozdrawiamy
Moni, Julka 6 lat i Antoś 25.11.2003 (Kielczanie)
http://foto.onet.pl/upload/31/52/_207486_n.jpg

anet
02-02-04, 12:44
oj tez sie ciesze!!!!!!!!! i moje gratulacje rowniez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wiesz ja sporo rzeczy zapomialam!!! ale z tego co pamietam (i wlasnie wszystko przez te porownania) to Agniesia robila kupki typu musztarda bez grudek (i stad to moje zdziwienie i niedowierzanie) Zreszta z nia mialam mniej problemow i obylo sie bez kolki i bez noszenia na rekach a teraz??? /images/forum/icons/smile.gif Ja radze sobie spoko ale chyba tylko dlatego ze caly czas przychodzi na 8 godz. opiekunka, bez niej byloby ciezko!!!!!!!!!!! Zreszta jak na razie to sobie nie wyobrazam jak to bedzie jak ona zostanie z dziecmi sama jak pojde do pracy??? no ale moze do maja bedzie to wygladalo zupelnie inaczej!
pozdrowka i buziaki dla Was!!!!!!!!
http://foto.onet.pl/upload/46/33/_207049_n.jpg

Aneta + Agniesia (7.07.02) + Adrianek(3.01.04)

anet
02-02-04, 12:53
hi hi hi to masz wspaniale!!!!!! wiesz Agniesia tez kolek nie miala!
A kochac??? oj kocha kocha!!!!!!!!!! Ona traktuje go jak zabawke i razczej problem jest tylko w tym ze ona chce go nosic, przytulac, calowac, dotykac tak jak swoje lalki --- no a te jej amory nie zawsze sa delikatne, ona nie rozumie dlaczego nie moze np wlozyc mu paluszka do oka lub tez dlaczego nie moze wkladac mu na sile smoczka!!!

http://foto.onet.pl/upload/46/33/_207049_n.jpg

Aneta + Agniesia (7.07.02) + Adrianek(3.01.04)